Shop Mobile More Submit  Join Login
Tea set muffin by Ice-Pandora Tea set muffin by Ice-Pandora
Cup of tea + teapot + muffin = love :love:
We have got..... redberry muffin, raisin & blueberry muffin or chocolate muffin :boogie:
One of the 6 tea set series, all from the kitchen MS Paint, used mouse kitchentool. Of course. Yeah 8D

Share? No? :chew:
Add a Comment:
 
:iconblacksheep6:
BlackSheep6 Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
*screams in sheer joy* :iconmonkeycuteplz:
Reply
:iconunicornsinwater:
UnicornsInWater Featured By Owner Nov 22, 2012
Is it ok if i would use this for my group icon?
Reply
:iconvvanielle:
VVanielle Featured By Owner Aug 31, 2012
I LOVE TEA!!!!
favs+
Reply
:iconvintagegirl13:
vintagegirl13 Featured By Owner Oct 9, 2010
hmm.. I love tea <3 :tea:
Reply
:iconginnunga:
Ginnunga Featured By Owner Jun 16, 2010

hahaha, look at my ID text. :meow:
Reply
:iconice-pandora:
Ice-Pandora Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
:dummy:
Reply
:iconginnunga:
Ginnunga Featured By Owner Jun 17, 2010
I know, right? :giggle:
Reply
:iconshizukadreams:
ShizukaDreams Featured By Owner Jun 5, 2009  Student General Artist
XD OMG I've had this fav'd forever, and for some reason it always looked familiar.

Then I was looking through my photobucket account, the folder containing all of the things I've bought from shops on gaia, and I saw this.

And only just a few moments ago, did I take the time to look at your username, and now I've got this "DUH" sort of look on my face. ^^;

Anyway, I love these tea sets ^^ I believe I've bought at least 4 of them from you ^^
Reply
:iconice-pandora:
Ice-Pandora Featured By Owner Jul 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
^^ Cheers!
Reply
:iconpaperkoekmario:
Paperkoekmario Featured By Owner Jan 11, 2009  Hobbyist General Artist
I love tea, I love muffins, so I love this! :D

Blueberry muffins are THE BEST.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 29, 2008
Image Size
4.9 KB
Resolution
84×60
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,780 (1 today)
Favourites
333 (who?)
Comments
10
Downloads
100
×